16.11.14

Pre-opening Primark Rotterdam Zuidplein

Afgelopen donderdag was ik aanwezig bij de pre-opening van de nieuwe Primark in Rotterdam! De winkel ging voor bloggers en pers om 9 uur open, en om 11 uur voor het echte publiek. Voor mij was dit de eerste keer dat ik bij een Primark opening mocht zijn, en ik vond het echt een hele leuke ervaring! Ik zat om half 8 in de trein richting Rotterdam Centraal, waar ik 2 bloggers zou ontmoeten. (Angela en Claudia!) Samen gingen we met de metro naar de Primark die geopend werd in het winkelcentrum Zuidplein. Bij ontvangst  kregen we een tasje met algemene informatie en een gekleurd keycord wat bepalend was in wat voor je groepje je zat met de rondleiding. Na de rondleiding konden we in de winkel gaan rondkijken. Klik op 'read more' voor wat foto's van dit nieuwe filiaal!


Het fijne aan deze winkel vind ik dat deze niet het grootste filiaal is in Nederland, maar toch een aardige collectie heeft. De hele beneden verdieping is voor vrouwen, en de eerst verdieping heeft mannen, kinderkleding en de home afdeling. De eerste verdieping heeft trouwens ook nog schoenen en lingerie voor de dames! Als je in de buurt bent is het zeker de moeite waard om even langs te gaan aangezien ze hele leuke dingen hebben! Aankopen laat ik later nog zien, maar ik heb in ieder geval wel al het licht grijze vest op de tweede foto gekocht. Ik heb echt een hele leuke dag gehad en ik wil Grayling dan ook bedanken voor het event! 

1 comment:

  1. Het was zo leuk om je te ontmoeten! Hopelijk snel weer. En ik krijg gewoon spontaan honger van die foto van het menu ;)

    ReplyDelete

Search